Banalul 1 Decembrie?!


Ciudat ! Dupa ce pe la 3 dimineatza imi faceam blog personal m-am culcat foarte ostenit cu gandul ca am sa dorm pana dupa ora 14:03. Dar planul mi-a fost dat peste cap pentru ca pe la ora 13:58 imi suna telefonul, ma uit si constat ca era un mesaj de la un tovarash care imi transmitea cu dragoste si caldura un sincer LA MULTI ANI. Foarte mirat m-am trezit si am inceput sa caut motive"bai ce dracu mah azi e Sf Danutz?! (m am gandit ca o fi vre-un patriarh ceva arhanghel sau mai stiu eu ce, vre-un preot d 'asta de si-a dobandit dreptul de a fii sarbatoare cu si anume cruce rosie cum zice bunica mea, atunci cand este ziua lui) ....ca floriile au fost asta primavara iar ziua mea de nastere sigur nu e pe 1 Decembrie. In fine am pus capul pe perna si dupa 45 de sec ma suna mama care si ea era tot cu la multi ani-ul in gura si ma luat cu d 'alea" ce faci bibi azi e ziua romaniei cum e in tzara (P.S. mama traieste in Belgie alaturi de tata...ii doare in floare o duc binishor civilizatie curatzenie; pe mine ma tin p aici sa mi termin studiile bla bla. Bine ca nici mie nu mi pare raw pentru ca acolo e nasol fara prieteni.) avetzi liber de la scoala de la servici sarbatoreste lumea cu parade cu mancare bautura?...zic "Da mama ca in toti anii" ....de unde ma uit pe geam , e o vreme uraataaa la televizor ce se mai distreaza lumea pe la Marutza pe ProTV.
Asa ca si cu ziua asta nationala nu i mare panica, e bine ca e liber. Iar ca un mesaj de final va spun asa cum zice prietenul meu Sokol " La multi ani Rromanii mei"
Hai gata ca ma duc sa mi fac bagajul si sa plec la Bucuresti ca am treaba. Diseara ma duc la meci ,sper sa bata leshinatzii mei din Ghencea altfel nush ce fac, probabil vre o criza de nervi, iar maine sper sa ma duc la scoala de dim :D

0 comentarii: