! ! ! Sven Vath ! ! !


Am asteptat sa treaca week end ul, sa ma odihnesc fizic si psihic, pentru a incerca sa scriu doua trei vorbe despre cel mai inedit event la care am participat pana acum. Este vorba de “ the sound of the ninth season” Sven Vath in the mix worldtour 2009 la Arenele Romane.
Am sa incep prin a enumera cateva lucruri rele, pentru ca desi pe departe a fost cel mai bun event, a avut si multe lucruri negative. Coada la intrare, multi cocalari bine-nteles, vorba marelui actor Jean Constantin:“inghesuiala, zbantuiala mie pletosii astia nu mi plac”. In warm-up doi dj de talie medie din punct de vedere valoric, unul dintre ei cu un potential mai mare, altul praf rau de tot. Pana la intrarea lui Sven, sunetul a lasat de dorit, multi dintre cei care nu au avut nervii de otel au parasit cortul inca din primele ore ale serii, care se anunta foarte lunga pentru mine. Ora 02:00 apare batranul Sven Vath moment in care sunetul ia o alta amploare, laserele se dubleaza, tunurile cu confetii explodeaza, podeaua vibreaza lafel si pupitrul sau. In urmatoarele ore aveam sa ascult cele mai bune piese house , techouse, electro mixate si remixate de un tip cu o energie iesita din comun in ciuda celor 48 de ani ai sai. Prin modul lui de a se manifesta, Sven Vath, avea sa mentina o legatura speciala cu publicul care il sustinea la fiecare intrerupere de bas. In orele ce au urmat muzica a fost transformata in arta, combinatii de sunete de intrumente, chitara, trompeta, percurtii si multe altele, plus bucuria iesita din comun a lui Sven Vath de a mixa.
Omul era nebun, nu te lasa sa mergi pana la bar sa bei ceva. Muzica lui te pastra acolo in primele randuri si te storcea de energie. Totul a fost iesit din comun. N am mai intalnit un dj care sa arunce cutii de bere si redbull in multime, un dj care sa iubeasca fanii atat de mult cum a facut-o el. Si a fost rasplatit, a fost purtat pe brate si aplaudat la scena deschisa.
Cu siguranta toti cei care au ramas pana dimineata au fost marcati de fenomenul SVEN VATH.



1 comentarii:

KER spunea...

"a fost frumos . . . dar nu prea" .
am folosit in primul rand ghilimelele ca sa nu fiu notat cu nota 1 pentru copiat.
sa incep prin faptul ca la ora 12:30 am intrat in curtea ce era larg deschisa inaintea tunelului de la intrarea in arene... inghesuiala...frig..."cocalari" ... fum ... drogati ... neah ... ca la eventuri. de acolo si pana la intrarea efectiva in tunel...35 min - 10 metri. urmeaza partea cu jegosii de la firma de paza care lasau sa intre selectiv(dupa bunul plac) oameni care aveau bilete, cumparate inainte cu poate 2 luni... ma rog...intru...cu greu...imi iau niste vouchere pt bautura...si imi fac loc inspre pupitru, ca oricum in spate inspre zona VIP se auzea groaznic.
mi-a luat inca 10 min.
in final...nervii mei au cedat in jurul orei 2:00, in pofida faptului ca biletele pe care le-am cumparat m-au costat 90RON+motorina+ceva de baut+tutun...ca de nervi arzi tutun la greu. nu vreau sa mai zic nik nici despre warm-up ul celor doi dj...pe care dan a fost dragut si i-a catalogat ca fiind de nivel mediu. eu le-as da nota3...sincer.
va spun sincer ca mi-am luat bilet cu o luna inainte si asteptam cu sufletul la gura eventul. am fost negru de suparare 2 zile pe treaba asta... pentru SUNWAVES 5 o sa ma inarmez cu multa rabdare. as vrea sa compensez pierderea de la SVEN VATH.