White Sensation,Ethias Arena, Hasselt 2010!

Un super show, un spectacol adevarat. Asta inseamna White Sensation. Un eveniment organizat ca la carte pana in cele mai mici detalii. Proiectii si lunimi de exceptie si un sound clar cum rar mi-a fost dat sa aud. E greu de scris sau povestit ce senzatii traieti acolo. Pentru mine a fost primul eveniment de anvergura internationala la care am participat. Mi s-a parut incredibil. Va las cu imaginile pe care le-a facut un prieten bun. In multe din imagini se citeste entuziasmul pe fata mea.

1. Sebastian Ingrosso: Un super dj care emana multa energie prin stilul sau. A fost cel mai tare dintre toti!





2. Martin Solveig: un stil inconfundabil, foarte talentat la capitolul remix.






3. Erick E: L-am descoperit de curand si imi place foarte mult, nice style!





4. La megamix a fost o adevarat nebunie, baietii de la proiectii si lumini s-au dezlantuit.









0 comentarii: