Super distractie la PARTYdul KISS FM cu OLiX ! ! !



Sambata seara invitati la partydul kiss fm, alaturi de cei de la Hi-q, Dj Dobrikan Alin si Mc. DaN. Iata am fost primi "amatori", dar foarte bine antrenati, dj si mc invitati la o emisiune cu o audienta foarte mare si la un post de radio care se afla de mult timp pe primul loc in top. Am trait alaturi de Alin o experienta unica in viata noastra, o experienta super tare din care eu unul am invatat foarte multe. Am intalnit acolo oameni foarte modesti, sociabili, fara pic de fitze sau mai stiu eu ce iesiri basinoase sau alte aere. M-am distrat de minune si am primit foarte multe mesaje ( le multumesc tuturor celor care au trimis mesaje si celor care au avut intentia sa trimita mesaje ) de felicitare si incurajare.Dj Dobrikan Alin (sau Dobrikanu :)) sau Aliiiiiiin Dobriqan cum imi place mie :)) ) a avut o evolutie de exceptie. A realizat pe departe unul dintre cele mai bune seturi de la partydul kiss fm. Cele mai tari piese, bootleg uri si remix uri au facut ca emisiunea lui OLiX sa fie una aparte. Piesele sale au fost primite cu bratele deschise de toti ascultatorii din tara si nu numai, care au ramas cu noi pana spre dimineata.In incheiere as vrea sa spun cate ceva si despre OLiX, realizatorul acestei emisiuni. OLiX este un tip care se dedica 100% kiss fm ului, un profesionist desavarsit, iar sambata seara a reusit sa realizeze o emisune cum nu s-a mai pomenit niciodata. Dj vs. Band ul trupei hi-q a fost un proiect cu un succes nebanuit de mare, toata lumea a apreciat ceea ce a incercat si a realizat el in studiourile kiss fm iar sms urile de lauda au curs necontenit. Asa ca : " DJ ul mixeaza , Mc ul danseaza :)), OLiX activeaza iar muzica vibreaza numai la PARTY dul KISS FM "

Va saluta al vostru , Danutz :P !

P.S. Sambata seara ne vedem in club Hell unde reinauguram renovarea clubului, renovare facuta cu aportul special al lui Me. (meshter) Motorinaaaa. Va astept pe toti ! ! ! (mai putin pe aia de la OPC )

http://partydul.blogspot.com/ Descarcati de aici setul lui Alin Dobrikan si Mc. Dan !

















0 comentarii: